Een opvallend karretje moest het worden, en gezellig. Dat had Bureau LWPC in gedachte voor hun ‘Bakkie Aandacht’. Met deze compacte foodtruck gaan Mantelkring en OpenJeHart op pad om mensen te zoeken en te interesseren voor deze organisaties. Mensen die wat extra aandacht kunnen gebruiken omdat ze om wat voor reden dan ook een klein sociaal netwerk hebben.

Peter heeft de huisstijl voor Bakkie Aandacht ontworpen. Om een écht unieke en opvallende foodtruck te maken heeft hij zijn zus Margriet Snaterse van Snaterse Urban Creation ingeschakeld. Het Bakkie Aandacht springt in het oog in elk straatbeeld en trekt daardoor vanzelf publiek. De handgeschilderde foodtruck biedt de bezoekers een goeie aanleiding een praatje aan te knopen met de medewerkers van Bakkie Aandacht.

Koffie
Tijdens een kop koffie, geschonken vanuit Bakkie Aandacht, wordt contact gelegd met de potentiële doelgroep. De bekertjes zijn helemaal in stijl met het Bakkie.

Bijpassende advertentie

 

Bekijk ook eens deze video: the making of Bakkie Aandacht.