Selecteer een pagina

Ik ben een project

Soms wil een organisatie meerdere uitingen tegelijk uitgeven, rondom een evenement bijvoorbeeld. Afhankelijk van de grootte en doelgroep bepalen we vaak samen met de opdrachtgever wat er allemaal nuttig zou zijn. Een mooi voorbeeld is Lichtspoor Den Haag . Dit project was opgezet in het kader van de maand van de eenzaamheid en er waren 3 bureau’s betrokken bij de activiteiten die georganiseerd werden. Het project moest echter wel één look and feel hebben voor de herkenbaarheid.

Voor Lichtspoor heeft Peter de huisstijl en campagnebeeld ontworpen en de pay-off bedacht. Naast allerlei folio producten als posters, flyers, rolbanieren, buitenreclame en geschenkdoosje heeft hij de website, Facebook en Twitter opgezet. En verder gefotografeerd en samen met de opdrachtgever de content van website en Facebook verzorgd.

Hagenaars konden hun buurtgenoot opgeven voor een kerstpakketje. In het geschenkdoosje zaten Haagse koekjes die zorgden voor nieuwe contactmomenten tussen buurtgenoten.
Wethouder Karsten Klein (Wethouder van Stedelijke Economie, Zorg en Havens) opent de campagne Lichtspoor.
Op markten en andere openbare ruimten werden deelnemers geworven voor de Lichtspoor campagne. Mensen die kampen met een klein sociaal netwerk werden op deze manier goed bereikt.